Hejhå

Igår umgicks jag med Pinnen och hade det strålande! Sällskapet var toppen, solen lyste och humöret var på topp :) En skjorta blev köpt, kolla bilden nedan, nöjd! Endast 60 kronor fattigare

Idag har mami, Simon och jag varit i Kungsbacka! Hittade inte så mycket mer än hör och häpna ett par svarta jeans! Äntligen! Inte mycket stretch och de satt bra. Dock rätt dyra (oops, mamma betalade, tack!).

Fick även klippt mitt slitna hår, tack moster! Nu är det bara färg som ska funderas ut, min utväxt är inte snygg någonstans! Blond eller samma?


Kommentarer
Postat av: Frida

Det var ju tur att du hade plånboken (Mervi) med dig då hehe :) Ooooch jag tycker... brunt! :)

2013-03-29 @ 14:14:05
URL: http://fridauu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0