Locked Out Of Heaven - Bruno Mars

Igår berättade mamma att de var ett gäng som skulle åka och hälsa på min kusin i maj. Jaha, HEJ!? Varför är inte jag tillfrågad? Mamma sa att hon skulle kolla om det finns plats för en till, annars kunde jag få sova under bordet tyckte hon........ Snäll mamma jag har :)

Min kusin är snällare och menar att jag kan dela rum med mamma och om det finns hjärterum finns det stjärterum, tur det, för det är hon som är värdinnan! Så i maj blir det fem dagar i England, längtar redan nu :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Haha! Tänkte på när du sov under bordet i den lilla stugan i Träslövsläge. ;)

2013-02-10 @ 10:17:10
Postat av: MK

Men du är ju van att sova under bordet!Roligt att du följer med oxå //moster

2013-02-10 @ 12:38:13
Postat av: Frida

Haha, vad är det här för sova-under-bordet-story? Har jag inte hört!

2013-02-11 @ 00:09:30
URL: http://fridauu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0