Nya skor!

Idag ringde min mamma och berättade att hon var på Knalleland och hux flux frågade hon om jag ville ha ett par skor som vi kollat på när jag var hemma.. BARA JAA! :) Min mamma är för bra hon, det är ju jag som ska köpa tusen presenter till henne imorn och skämma bort henne. Men hej hopp sitter i Växjö! (Är nog inte vidare bra på det alls förresten, även om jag skulle varit i Skene, drömde dock att jag bakade en tårta till henne! Tanken eller drömmen kanske räknas??!) Tror att detta är skorna?? hahahahah


Kommentarer
Postat av: Hanna

De stod i ett av skyltfönstrena i stan idag och jag blev helt fast .... Sjukt snygga och nu vet jag vem jag kan råna istället för affären, enklare straff om rånar dig höhö

2012-05-26 @ 22:30:55
URL: http://motettlattareliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0