glasses on

Alltså blir så himla less, jag har ingen täckning i min lägenhet, eller ja.. pyttepytte.............. Går knappt ens att ringa ett samtal! Sjukt irriterande, förstår lite varför alla står i trapphusen och ute och gör sina samtal. Yeyee inte mer klag, dagen har varit bra! Blev en god Lunch med Jonna istan. Lite firande fick jag reda på i efterhand!

Frida: Du klarar dig nog alldeles utmärkt hoppas jag! Någongång kommer vi nog allt att ses ändå! :) Sen det där med kommenteren, konstigt. Måste varit att jag bloggade på mobilen, för där kan man välja om man vill ha med den eller inte.. Var inte meningen att det skulle bli så iaf haha!

känns som om jag aldrig tar cambilder längre, hur fördriver jag min fritid nu?? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0