Livet

Hejhopp, nu har jag inte varit här på ett tag! Grekland lockade betydligt mer än att gå in här stup i kvarten :) Nu är jag tillbaka på Campus och det känns som det kommer bli otroligt bra, tågresan hit peppade Daniela och jag varann om hur kul det ska bli! Förövrigt kanske jag blir bättre på att blogga då jag sitter vid en ny, fin och liten dator! Den var lite till en besvikelse i början, men börjar nog lära mig tycka om den mer och mer! Tangenterna känns bra i vilket fall och scrollen kanske jag lär mig så småningom! Blev ett längre inlägg än vad tanken var. Men nu är jag förhoppningsvis tillbaka för att förse er om senaste nytt om mig. Tänk så egoistiskt att skriva en blogg egentligen.. Aja pussochkram


Gladh tyäj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0