Welcome to my CRIB

Nu mina vänner har jag använt mig av en såg, var väldigt längesen sist! Lite längre ner i inlägget får ni se min lägenhet och hur det ser ut nuuuuu... ÅÅÅH nöjd!


NUUUU till det som är mest spännande, hur ser det egentligen ut nuuuuu??! hiiihii *trruuuummviiirrrveeeeeel* BADA DUM DIIIIIISS




Köket inte så värst spännande, bara massa ren disk och vitt vitt vitt!

Where all the magic happens, eller vad säger de på MTV? haha! Har tänkt att beställa hem massa kort och sätta upp över sängen på den breda väggen så det inte blir så tråkigt! :)

Sooooffan mmmmmmmhm vad snygg den är! Bakom soffan vill jag trycka in en klädstång, får se när det händer! Måste till Ikea och det kommer ju inte hända på hundra år!

Här ser ni bordet! AAASSAANICE! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Snyggt med röd fönsterkarm! Riktigt snygg detalj.



Ahaaa, jag bara antog att du kollade på tvn eftersom du sa att du behövde vänta för nästa avsnitt.. men ja, det stämmer ju in om man laddar ner också :P



Varsågod! Hoppas det passar och att du gillar det någorlunda iaf hehe :)

2012-04-06 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0