Ärkefesting

Tänkte sätta mig snart och utvärdera min tid som Ärkefesting. Snart är det dags för ny styrelse och då vet man aldrig vad man får för post! En riktigt bra tid och jag rekommenderar verkligen alla att söka till någon styrelse och engagera sig under sitt studentliv. Klart värt den tiden man lägger på det, man får så himla mycket tillbaka :) ♥

Som Ärke har jag fixat Valentinesittningen med hjälp av Smålands, en Lära-Känna-Dag för styrelsen och alla utskottare i Norrlands och nu senast Superherosittningen! Får absolut inte glömma min kompanjon Dennis och utskottet som gjort allt detta möjligt!

Med styrelsen har vi även haft crawl, bounding, allnation och massa andra roligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0