Red Riding Hood

Dagarna rinner förbi, hunnit med en del! Skolan en snabbis sen träningskort! Sen hem och fixa och dona lite, lagade go kassler :) Sen hoppade jag över till Lägenhet 104 och myste med Scones, the och film. Får inte glömma allt snack som kommer ur våra munnar med! Hösten är inte så dum ändå, mer höstmys får det bli :)

Nu ska jag snart lägga mig, blir tidig uppgång och dags för att besöka förskolan ute i Åryd för lite skolarbete! Undra hur det ska gå, men kul att få träffa barnen igen, och ny handledare! 

Kvällens snack, passade inte alls lika bra med gurka............................chips in my heart!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååh! Såååå gott! Fast ja, chips är bäst. Men det är också gott att ha BÅDE chips och gurka, hehe :)

2011-10-19 @ 12:40:55
URL: http://fridauu.blogg.se/
Postat av: pinnen

snarare chips in my mouth? Svårt me chips i hjärtat, men du e cool sanna du klarar de nog, Mwhahaa

2011-10-19 @ 20:58:52
Postat av: Jenny :D

åh, jag behöver pepptalk! I miss you liksom

2011-10-19 @ 22:48:51
Postat av: Frida

Fast frågan ifall det är chips eller ej beror ju på vilket språk du talar på. Amerikanska och engelska är ju inte riktigt samma sak.

2011-10-20 @ 13:03:27
URL: http://fridauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0