hiiihie

Gud hahaha, denna kvällen! Det där med lotten gick inge vidare alls, tänkte inte alls på att man måste ha leg och vara 18 för att få spela, så tro fan inte jag fick köpa någon lott.., hahahah men imorn så, då jävlar!! Sen zumba, HAHAHAHAHAHAHAAH! Om ni varit där skulle ni skrattat åt mig. Tror inte det där är min grej, den takten instruktören hade i kroppen har då inte jag! Var inte ens roligt, spinning är alltså roligast hitills! :)
Japp, där ser ni mig, helt lost och inte alls i sammrörelse med instruktören :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha! Jag fick inte köpa några öl och cider ett tag sedan när jag var i affären.. Då är jag ändå 23½ !! hahaha - vadå, ser jag ut att vara 17 eller? :P

2011-11-01 @ 14:51:31
URL: http://fridauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0