tisdag

Dagen har spenderats på stan med Jonna! Shopping och kinabufé satt perfekt, fast det är farligt att gå runt med henne! Skulle kunna dra kortet om och om igen om jag inte stoppat mig själv. Fick bli en blus och jacka, ni kommer inte tro det men jackan är storlek 46-48! hahaha..

Sista klädaffären fick bli Emmaus som är en secondhandaffär, japp där fyndades det en jacka för 110 riksdaler :) Inte illa pinkat alls faktiskt! När vi sitter på bussen hem kvittrar min telefon till och en halvtimma senare var det promenad runt Växjösjön som utspelades! Börjar bli riktigt duktig med träningen och allt!

Försökte mig på att ta bild, inte lättaste med en kamera där skärmen inte funkar och pissigt ljus, men ni förstår antagligen ungefär hur den ser ut, med på bilden är dessutom en halsduk som fyndades i samma affär för ett litet tag sen, 40 riksdaler fick jag punga ut då :)

Okej, detta är en cambild. maaha!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo, det har du ju rätt i - tänkte jag inte på! :)

Fast att studera på ett universitet är ju inte detsamma som att ha universitetsnivå på sina studier? Lärarutbildningen är ju ingen fakultet på universitetet i Växjö. Inte så jätteinsatt i det svenska systemet men för att bli psykolog krävs universitetsstudier medans lärare är på högskolestudier, eller? Krångligt! Vad för du för examen efter avslutad utbildning?

2011-11-01 @ 22:22:46
URL: http://fridauu.blogg.se/
Postat av: Mami

Vilken av de är du???

2011-11-01 @ 22:43:19
URL: http://svansa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0