din mamma borde lärt dig litegranna, tönt!

Hade lite djupt samtal med Moa idag, och hmm. Alltså jag kan nog i många lägen framstå som om jag inte bryr mig, jag menar fan Jonna du vet mycket väl att jag använder uttrycket "Det löser sig" alldeles för ofta! Saken är den att jag bryr mig, eller ja inte om småsaker det kan jag skaka av mig ganska enkelt. Men som jag berättade för Moa, som om när jag är arg på någon, så trycker jag undan den känslan. Varför ska jag vara arg när jag inte gjort något fel? Varför ska min vardag bli tråkigare när jag inte gjort något för att förtjäna det? Då trycker jag undan den känslan till den personen som jag är arg på pratas med eller liskom så. Hajar ni? Ja, för ni kommenterar ju så mycket och kommer verkligen svara, YEAH!! not.

Hahaha, fast detta funkar ju bara på negativa känslor, en glad känsla kan man liksom inte tränga undan.. Undra om ni ens fattar ett ord, men så är det iaf. Jag tänker inte vara arg och förstöra min vardag för något jag inte kan göra något åt. Vet inte riktigt hur jag ska skriva detta sista, eller ja okej. Rätt ut bara, hahaha RÄT UT BARA! Detta inlägget är inte tillägnat någon, bara allmänt!  För vet ni, det löser sig! Lyssna på mig och Timbuktu :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Helt rätt! Har man ryggen fri så palla bry sig egentligen, utan gliiiiiiiid.... :)

O faktum är, att de mesta löser sig! På ett eller annat via :) vet dock inte hur de ska lösa sig för den jävla kommunarbetaren som väsnas och väckt mig, jävla gay! :p

2011-06-30 @ 08:47:07
Postat av: Erika

Du är en smart kvinna Sanna! :)

2011-06-30 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0