yeah, we are family?

Simons cam är ju asrolig att ta kort i, KRITVIT! Tänkte visa upp att jag råkade shoppa lite idag med, men skjortan är ju KRITVIT den med. Vilket den inte ens är, den är guuuuul, visst ljusgul. MEN ÄNDÅ.. Ska på dejt till Sätila idag, därför jag valt att fina till mig med dyrkläder! hahahaha, eller erikshjälpen 45 kronor kanske det ska vara :D

Ibland funderar jag på att skriva korkade saker, jaja gör jag väl med. Men jag tänker köra hårt nu... hahhahahahahaha, alltså.. Jag måste gå på toa, men jag ORKAR INTE! Toa är nog det tråkigaste som finns. Packa lite måste jag med. HAHAHAHAHA nu pissar nästan mamma på sig. Hon dammsugade upp mina trosor :( Pappa ska med på toa :D:D:D:D:D:D hahaha, undra om Simon med är lite toanödig! Nöden har ingen lag inte ens bloggen stoppar mig längre.


Kommentarer
Postat av: Sibbhult

Alltså, va heter tabletterna du går på? Hahahaha!

2011-06-16 @ 20:03:27
Postat av: Frida

Neeeeeej, jag som redan var kissenödig INNAN jag läste ditt inlägg!!

2011-06-16 @ 23:00:29
URL: http://fridauu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0