Den här staden är död, låt oss måla den röd

Alltså hur jävla svårt ska det vara att skicka ett visakort till Skene?! Inte för att vara sån, men det är ganska jobbigt att leva utan det och det har nu gått en månad sen SEB-banken åt upp det.. Det är inte ens min bank, och de åt upp mitt kort, hahahaha det roligaste måste varit när jag ringde dit och säger till killen "DU tog mitt kort!"

Alltså.. alllllllltlttåådåsåsåsååsåsåsåås NU EFTER 39505+3729506 ÅR säger de att de bara skickar till den adressen som man är skriven på, KUNDE DE INTE SAGT DET DEN FÖRSTA GÅNGEN?! Näääää men jaaaaaa... Jag är inte bitter?! hiihie Nu avslutar vi med en låt :)

(Kom på en till grej nu lite i efterhand.... Mitt spotify är inte premium nu längre, bara för att mitt kort är spärrat och det är därigenom jag betalade.. MAHHAAA JAG ÄLSKAR DETTA!)


Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tänk att så få ord kan göra så oerhört mycket. Blir alldeles varm inombords utav ditt stöd. Tack snälla fina du!

2011-07-13 @ 11:50:40
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0