The Curse Of Wealth

Nu känner jag för att klaga. Så om ni inte vill läsa mitt gnäll sluuuuta nu! hahaha

Köpte en kalender idag och skrev ner hela vårt nya schema, vaarför halvdagar och lediga mitt i veckan och njäää bara inget roligt schema alls! (hahahaha, äntligen vågade jag öppna det!) Dessutom vet jag inte hur det blir med min praktik än, ååååh min handledare har bytt jobb... Ska jag följa med henne eller är ska jag vara kvar på förskolan? Alltså jag har rätt många frågetecken om skolan just nu, kollade upp all litteratur med. OMG! Kollade upp vad det billigaste skulle vara att köpa allt nytt, det ligger på 1300 kronor. Nu vet jag vad jag ska önska mig i födelsedagspresent... elleeeeeeeeeeeeeeer??!

Gladtjej med nya kalender med litteratur lista som första sida! Yeeeey..

 

Åh lite till klagomål. Noppra ögonbryn är inte det fruktansvärt tråkigt, känns som om det måste göras hela tiden. Måste kanske måla om naglarna med... Kanske dags och sova och vakna på den rätta sidan imorn :) hahah

 

Ska skriva ner lite positiv energi, åååh jag har så mycket roligt framför mig! Imorn blir det Varberg, snart ska jag även åka en sväng till Växjö, ååh jag saknar faktiskt det! Karl-Oskardagarna finns det tydligen något som heter där, och det ska minsann upptäckas. Vilka är på, alla är välkommna! ;D Pussochkram


Kommentarer
Postat av: Olivia

Negativitet, braaaa Sanna :) känns bra att fler är de! Hahah! Du har verkligen granskat schemat du :) förvånad över halvdagar? Jävla kioskmongo till skola. Men, äventyr it is. Om man nu kan öventyra i Växjö, haha!

2011-07-27 @ 07:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0