glömmer aldrig bort var du bor

Hejhopp, igår var en hektisk dag, Frida kom och plocka upp mig, sen gjorde vi en resa mot Liseberg! JONNAAAA, du ska åka atmosfear med mig, fyyyfan vad bra den var! Trodde jag skulle dö på uppvägen och undra varför jag valt detta helt själv, men guuuud :D Sen rappt hem och fixa sig, åka till Jenny och senare Varberg! Mahha, det var lite spännande! Nuuuunuuuuu, jävlar inget chill här inte, Ge-kås står visst på listan, ordnade upp sig efter lite arga samtal.. hahha Pussochkram (förresten min cpäckelfitt-mobil kan inte ta emot sms?!)

Innan utgången efter en hel dag på Liseberg, fräsch ändå! HAHAH alltså men idag är det inte samma, men det ska vi nog kunna ordna upp lite hoppas jag :) hahaha


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åååääh jag är taggad! Slår den berg och dalbanan jag åkte i USA, då dör jag! :D btw, sött att du har åkbandet kvar. Låt de sitta till den 29 augusti, hihi

2011-07-05 @ 22:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0