be mine

Idag har varit en bra dag. Gled runt i den soliga staden och börjar tycka det är rätt mysigt här! Eftersom att ingen här på skolan verkar kunna ge oss en sightseeing av Växjö började Jonna och jag utforska lite själva idag. Vi hittade en del ställen som har potential :) AAAH växlade pengar idag med, som vanligt ska jag säga något korkat, idag blev det "Fast jag hade sex.." Menade siffran sex men Jonna snappade upp det där och bara "Vad hade du sa du?" haha, smiiid! Jag har inte fattat att vi åker än. Om tolv timmar rullar tåget, sen flyyyg! Kommer nog inte fatta det innan vi är framme i London, först en snabbvisit i fina Göteborg några timmar! hihi Vi hörs när vi hörs, ha en fin helg gott folk! pussochkram (:


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: jag gjorde min tatuering ganska sent på kvällen så lika bra att sova med plastet haha :D det är ett litet hjärta :)

2011-02-13 @ 14:27:05
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0