min jul

Okej, nu ska jag berätta för er om min jul haha! Började i torsdags när jag gick och la mig och hade ont i halsen, sen när jag vaknade hade jag även feber på fredagen. Så det är ungefär så min jul har sett ut, feber och ont i halsen! Men fina presenter har jag fått i vilket fall :)

Roligaste idag när jag var på vårdcentralen, testade mig för både halsfluss och körtelfeber och inget av det hade jag. Kom där ifrån med att få reda på att jag tydligen har en vaxpropp i ena örat! hahahahahahahah

Hoppas ni alla andra har haft en superbra jul. Jag har bara halsont kvar så det hela börjar bli bättre och jag hoppas på att vara frisk snart! Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0