Just the way you are - Bruno Mars

Jag är duktig. Jag kan bygga ihop ikea-möbler. Jag gillar att bygga. Jag gillar att tro att jag kan saker. Jag gillar att få iordning. Jag gillar inte att jag inte vet vart allt ska vara. Jag gillar min tavla. Jag gillar att de är tack-sittning snart. Jag gillar inflyttningsfest. Jag gillar min familj. Jag gillar mina vänner. Jag gillar inte min disk. Jag gillar ganska mycket saker. Mest av allt gillar jag nog min humor!

För er som inte tror på mig, ha? Varför tror ni inte på mig för???! Okeeej, nu ska jag sluta med mina töntfasoner. Fast de är coolt att vara tönt. Visst låter de fel?.. Byrån har jag alltså byggt heeeelt själv! GodnaTT de är mörkt ute.
Handen är där av ingen anledning alls.. eller joo, men det tänker jag inte avslöja.

Kommentarer
Postat av: pinnen

hahahahaha DU är bääst!



MEn amn bygger inte en ikea byrå, man sätter ihop den, eller har du sågat med va? hahahaaa? :D

2010-09-27 @ 23:33:31
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej.. man monterar ihop den faktiskt !!

2010-09-28 @ 00:50:41
URL: http://fridauu.blogg.se/
Postat av: Mami

Duktigt gjort! Du är nästan som Byggare Bob, kram på dig!

2010-09-28 @ 13:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0