teenage dream

Som jag sa igår, äventyr med Jonna idag! Vi tog oss till Älmhult, vilket ställe. Men där fanns det ett sånt där blått stort hus som kallas IKEA! Äventyret avslutades i tvättrummet, skönt nu är all smutstvätt borta! :)

Bilderna är kassa, min kamera är hemma i Skene så cam it is!
Ljus, bordunderlägg och skål, min lägenhet inreds med en touch av svart, vitt och rött!
Ja, bilden är spegelvänd, men växter har jag i fönstrerna numera! :)
Dagens frisyr blev fläta, och i bakgrunden ser ni två ljushållare som följde med hem..

De som inte syns som följde med hem är: kuddar, filt, lakan, stolsunderlägg, dörrkrokar och förvaringslådor m.m :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kollaaaa såååå fint :) de var väl värt allt slit? ;)

2010-10-13 @ 20:56:52
Postat av: Anonym

ful

2010-10-21 @ 17:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0