Pinnen är ett plus på detta inlägg.

hahahahah, jag lyckades få med ÄGG i rubriken fast de inte var meningen. Det är äggetsdag idag. Vad de nu är bra för. Men inga ägg för mig inte. MÖÖÖÖ. Min dag har inte varit speciellt spännande, så jag hittar på en berättelse istället..

Det var en gång en liten hund som skulle ut i skogen.. Trodde ni seriöst att jag ska skriva en hel saga? Nej nej, tänkte säga att jag lämnat in skrivuppgiften och där släpptes en tyngd från mina axlar. Sverige suger i fotboll, 4-0?! Kanske har något vettigare att säga imorn, för då ska Jonna och jag ut på äventyr, wwweeei :D

jag är sugen på tacos med, de ska jag göra i veckan!


Kommentarer
Postat av: Mami

Bra du jobbar på med plugget! Pengarna kommit in på mitt konto, tack! Nu ska jag och Aho ut och fika. Kram!

2010-10-13 @ 12:56:22
Postat av: Simon

4-1 blev det + holland spelade nyss VM final.. vad tror du att vi ska vinna eller?..

2010-10-13 @ 18:04:08
Postat av: pinnen

HAHAHAHAHA; ja för seeeeg på at läsa din blogg :D menn asso kvinna du o ägg och jag gaaah Nu sanna :D

2010-10-13 @ 23:16:53
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/
Postat av: charlotta

äggets dag? det missade jag, vad synd. hade varit kul att fira!

2010-10-15 @ 12:25:42
URL: http://stoppochbelagg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0