rens

Idag regnar det och jag är lite småförskyld så satsade på att göra något som jag tänkt göra lääääänge! Jag rensade lite i min garderob, tyvärr tog jag ingen förebild inne i garderoben. Allt låg bara i en hög i garderoben och jag hittade aldrig det jag sökte, visste att det fanns där någonstans, men vaaaar? haha
Här hade jag bara flängt ut allt på golvet och sängen.. Eller nej inte ens allt, alla mina träningskläder är fortfarande i garderoben i en vit stor korg..

Weeei, jag kan äntligen se vad jag äger! Blev lite ommöblering också, även en hel kasse med kläder jag inte vill ha som bara legat i högen.. hahaha

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha okej, du får fota vad du har vunnit sen då ;)

2010-05-12 @ 21:26:16
URL: http://fridauu.blogg.se/
Postat av: pinnen

Wow, blir alltid så lycklig av en soterad gaderob och älskar läsa när folk river o sliter ut allt på golvet för att sedan hänga in de snyggt, de som e lite trisst., att ja alltid har sjuk ordning i min gaderob så de e ingen ide att släng ut sakerna på govet, hmm hihi pusspå dej :D <4

2010-05-13 @ 00:44:16
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0