OLW

Eftersom att jag är så grymt chipssugen just nu tänkte jag vara med och tävla hahaha! Man ska ha en motivering. och hmmhmm, min är:

Jag är en skön tjej som är helt tokig i chips. Skulle mer än gärna ha en hel kartong i mitt rum, och den här nyheten har stoooorraaaa chips, det bästa! Jag tycker dessutom att jag behöver gå upp lite i vikt, och det kan man göra superbra med chips i handen.. hahahaha pussochkram hoppas du hejar på mig!

Den texten ska ta mig till seger, yeaaahooohyes! Om man kommer etta vinner man 10 biljetter till Sex and the City 2, vem är sugen på att dra med mig? haha

Kommentarer
Postat av: Pinnen

JAg Jag JAg, vill båda dra med och ha chipps :D hihihihi hejar på dej :D

2010-05-19 @ 13:20:43
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/
Postat av: Jenny

JAG SKA MED!!!! haha nej men ärligt, jag vill se den så jävla mycket

2010-05-19 @ 15:22:40
Postat av: anonym ;)

räkna med mig :D hihi!!

2010-05-19 @ 23:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0