food.

Hej mitt namn är Sanna Gustafsson, och jag har börjat äta grönsaker. Då menar jag inte åh, en ärta till maten, utan rejält jag tycker till och med det är rätt så gott. Jag har aldrig gillat grönsaker förutom gurka innan. Men idag åt jag till och med sallad när jag kom hem.

Inte nog med att dagiset har fått mig att inse att det är barn jag vill jobba med, det har fått mig att äta grönsaker. Jag menar, jag kan inte säga till ett barn "Du måste åtminstone smaka på EN grönsak!" och sen är min tallrik helt tom på grönsaker. Det mesta är ju rätt gott, och ärtor kan du alltid blanda med såsen så slipper du smaken. hahahaha! Men värst är tomat, idag tog jag faktiskt en, men nej det funkar inte!

Åh, vilket intressant inlägg, hoppas ni hissar en careflagga :D

Dagens sallad: Pasta, bacon, gurka, sallad, paprika och tsatsiki.


Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Godmorgon på dig :D

2010-05-05 @ 09:41:59
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

gah så gott ;)

2010-05-05 @ 17:26:03
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0