yeeah

Min helg alltså, ska summera den med att jag har hunnit väldigt mycket och det är till och med en dag kvar! Fredagen: Dagiset, leka med kusinbarnen, köra frida till flygplatsen, fira jessica. Lördagen: Åka till Gekås, Träffa mitt nya kusinbarn och de andra två, fira linda och nu ska jag sova, Godnatt! :D

Måste även tilläga att mitt kusinbarn var jäääääätteeeeesöööt, hihii! Sen att jag har väldigt svårt att vara tyst bland mina kompisar. Fel person vann melodifestivalen.. hm, finns det något mer? Jo idag sparkade jag en fotboll med högklackat det var något nytt.. haha :)

Tänkte visa upp lite av dagens shopping, var riktigt lyckat faktiskt :)


Kort skinnjacka 649:-

Randig halsduk 39:- och Adidas parfym 49:-

Smink! 1. Mascara 79:- 2. Eyeliner 65:- 3. Concealer 19:- 4. Foundation 89:- Kolla även det snygga armbandet jag fick av Pinnen i julklapp :)

Kommentarer
Postat av: pinnen

hihi mjaooo, apa hett :D:D du e apa het :D

2010-03-14 @ 09:38:32
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-03-14 @ 17:04:20
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0