onsdag

Sen jag kom hem från dagiset har jag hunnit snacka med Daniela två timmar i telefon och bara chillat. Vi har kommit på en framtidsplan, och om det blir som vi vill blir det en framtid i Malmö.. Hur nice låter inte det? :D

Nu ska jag gå och handla en snabbis, mjölken är visst slut. Pusskalas!


Tänkte visa mina nya jeansleggins, men gud bilderna blev ju tokkonstiga, kändes bara konstigt. Men jaja, det är fickor därbak.. men det syns inte, sen dragkedja längst ner som ni ser. Ni fick även en liten titt på Göte som är lite skygg för bloggen.. HAHAH, pratar om min tatuering :)

Kommentarer
Postat av: simone

ursnyggt! Vad gör du söta sanna? :)

2010-03-22 @ 16:01:33
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0