antikrundan

Röjde upp lite på rummet, lyckades även då rota runt lite i en låda och hitta lite roliga saker :)


Jag äger tydligen hela sju (en hitta jag inte och en ligger i mitt smyckesskrin) klockor. Jag som ALDRIG använder det. Alla har även stannat, känns otroligt lyckat..

Mhm, superhet Tarzan tavla. Den har aldrig varit uppe på min vägg ändå har jag den i mina ägor. Tror att den ska få invigas när jag skaffar egen lägenhet!

Mitt allra första fritidskort, omnomnom. Snyggt oranget var det med, kostade säkert bara runt 400 då. Gosh, vad skulle man göra utan fritidskort? I love it!

Kommentarer
Postat av: Pinnen

MEEEEEE , jjjjaaaaaaa Skicka Till mej, ahahahaha :D

2010-03-10 @ 13:24:52
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

klocka asso :D:D:D:D:D

2010-03-10 @ 13:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0