weekendo

tänkte sammanfatta mig helg.

Fredag: Började med chill. Kollade fotboll med Papi, sen blev det tjejkväll hos Anna. Grillade, tjatade och hade det trevligt.

Lördag: Premiär badade med Daniela.. Kom hem till grillad mat och Tyskland-Argentina, yeah 4-0! Drog efter matchen till Suss och kalasade en stund för henne. Lyckades klämma in att kolla på andra halvlek av Spanien-Paraguay. HEJJAAAA SPANIEN! Sen drog jag vidare till Skutesjön för att fira Nathalie, träffade Sötvirre och Philip och är ungefär 20 myggbett rikare hahaha.. Sen åkte jag tillbaka till Suss och snackade lite till.

Idag ska jag bara ta det lugnt tänkte jag. Ha en fin söndag people! :)


Tog inte mer bilder i helgen. Borde skärpa mig, jag har en kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0