Hey

Herrejösses vad mitt liv flyter på, jag är helnöjd. Förutom att jag inte har sovit så mycket. Igår kom det hit lite folk. Vi chillade lite och kollade film. Veronica sov här. Imorse steg vi upp tidigt Ge-kås väntade. Det var nog det tråkigaste på länge. Hittade inget speciellt alls. Köpte en film och en skjorta. Sen direkt när jag kom hem var det bara att palta på sig mer kläder. Åkte vidare till Hajom där det var en liten grillkväll med fotbollsbrudarna. Mysigt! Saknar gemenskapen vi hade, och lite träningarna. Jenny och jag var ju så fruktansvärt oseriösa och Gunnar på det gjorde det hela snäppet roligare. Underbart, han har tydligen gått och gift sig utan att bjuda mig på sitt bröllop. Fy bubblan! HAHA, vilka utryck jag använder.

Orkar inte ta med någon bild, ni får nöja er med text. Tänkte äta chips och spana runt på lite bloggar nu, hur nice låter inte det? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0