home sweet home.

Hej alla. Äntligen hemma efter en låång resa. Åkte på torsdags kvällen vid nio till kungälv, var framme halv tre. Sov inte alls mycket den natten. Pinnen och jag var alldeles för fnittriga.. haha! Upp vid elva tiden, gjorde oss iordning och åkte in och kollade runt på naturhistoriska muséet. Varför har jag aldrig varit där förut? Jättefint och dessutom gratis! Orkar inte mer skriva eller lägga in några bilder från kameran. Ni får nöja er med att veta att jag lever :)

Vill även säga att jag har haft en underbar vecka med Pinnen, TTAAACCK!

En trött sanna ser ut såhär.. hahaha


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har tänkt för mkt så hjärnan växte hihi;)

2010-02-05 @ 22:39:35
Postat av: pinnen

hahaha, du e bäst :D

2010-02-06 @ 23:24:49
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0