Sannas dag:

Började med att jag smsade Jonna och sa att jag inte orkade gåååå uupppp, jag var sketatrött! Men hepphopp efter lite pepp var jag klar för att möta henne, och vad hade hon med sig om inte lite godis, hon är söt hon :)
Dagen spinner vidare med flera supertråkiga föreläsningar och massa plugg, vi har varit riktigt rediga (jaa, de är ett småländsuttryck uuscha! haha) Sen på kvällen bar de av till Elin för julmys och julbak med flera tjejer! Jag höll på att ta sönder hennes altandörr, men jag lagade den igen, blev lite nervös där.. Jag ska alltid pilla på allt...?

Detta är Berit, Jonna hjälpte mig med nederdelen.. hahaha schyyygg!


Kommentarer
Postat av: h e i d i

Den såg ju äcklig ut:) Trodde det var en gubbe med hatt ha ha

2010-12-08 @ 09:47:43
Postat av: pinnen

HAHAHA, de ser ut som bajs! smaskens ;)

2010-12-08 @ 17:59:57
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0