grenade

eehm, jag packar. Detta går ju bra, min resväska är redan full.. Bara kläder och skolböcker!!! Räknade precis ut att böckerna väger 2,678 kg tillsammans. MUMS, älskar att vi har hemtenta under julen... Måste klaga lite till, vart ska jag packa ner mina skor, och toalettsaker och och jaaa, allt annat man måste ha, typ min data??! ÅÅH jag kommer dö på tåget imorn. En sista sak, det är så fy in i helvetes kallt ute, snoret i näsan fryser.. BÖÖÖH!

Lite positivt med, åker hem med Daniela, kommer hem till min familj, fira jul, juldagen och nyår festaaaaa! YEAH. Jag är inte så deppig som jag låter ;D
golvet är myyss, fast nej det är väggen! hahahahaaa LURAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0