tekniska problem

min skärm håller på att paja. Jag vet inte vad jag ska göra.... AAAAAHHHHH. alltså själva skärmen funkar som den ska, men ramen.. När jag ska stänga laptopen blir det helt snett! Jag vet inte ens vad som är felet. eller när det uppstod?

ooch, alla tekniska prylar är emot mig nu, min kära mobil som jag har skadat rätt mycket. börjar sakta göra mig irriterad. mellanslaget funkar knappt. eller det lever sitt egna liv, ibland gör den inte mellanslag och ibland två eller tre.. baraaaa. ååååhhhhEEEH!

Nu  lite fula bilder på mig själv, för att piffa upp det hela. Kan inte bli bättre än så! :D

yeah dude, jag är coolaste katten i stan!

MUMMS, take me babyyy

Like an angel? hööööö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0