forever young

Ett ljus för David Birgersson, som försvann för två månader sen. Nu är han hittad, och lever inte längre. Jag kände honom inte, men tycker att det är hemskt att detta har skett. Bara genom att tänka lite på det, får mig att få tårar i ögonen. Tänk om det hänt någon jag kände, jag skulle inte kunna förstå den känslan. Tänk om det hade varit min bror, tänk att känna det som hans syster kände/känner. Tänk om det var min bästa kompis, hur obeskrivligt hade det inte varit. Fy.. Man borde inte få uppleva detta, jag vill bara krama om alla som behöver det, och jag tänker på hans nära. Kämpa på och försök att se glädjen i att ha känt David, jag tror det är det han vill! Rest in peace David!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0