jag lyssnar på ööhm..?

Den svåraste frågan jag vet är när någon frågar mig vad jag lyssnar på för musik. Det är ju skitsvårt, speciellt när man är som mig och verkligen lyssnar på olika musik. Men ett svar som jag säger är väl att jag lyssnar på det mesta. Det är liksom humöret som bestämmer.

Så om man lyssnar på blandad musik, verkligen på nästan allt, utan kanske dansband, usch fy och BLÄÄÄÄ.. (Jag kommer av från spåret hela tiden.) Men det jag tänkte fråga var om det är någon som har ett vettigt svar. Hur fjantigt låter det inte när man svarar "jag lyssnar på det mesta.. ja utan kanske dansband och opera!.., hmm, eller aa nästan iaf. Jag lyssnar efter humöret." bara whaaaat, var det någon som hängde med?

Nu ska jag sluta yra, pussochkram

Kommentarer
Postat av: pinnen

det är svårt, men de e ju så nästan för alla. så de e ju verkligen ett logiskt svar att säga, att humöret får bestämma, men nu ska ja sova puss på dej <3

2009-10-20 @ 00:36:31
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/
Postat av: pinnen

btw, jag tycker de e kul at ja får va med på din bloggbild hihihi :D puss på snygga dej <3

2009-10-20 @ 00:37:12
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0