städmani

Mamma kom in helt hysterisk med dammsugarn. Hon började dammsuga lite här och var och jag blev mer och mer irriterad. Hon ger mig dåligt samvete, jag har inte dammsugit mitt rum på 415452 år ungefär. Jag tycker det är tråkigt, eller om jag är motiverad kan det funka. Men det som är så jobbigt är att det blir dammigt lika snabbt igen! Men nu har jag rensat lite i mitt rum. Lyckades fylla en hel tvättkorg med kläder, lyckades även få ording på lite papper. Mer än så orkar jag inte fixa idag, eller jo ska duscha och byta sängkläder. Det känns lite fräschare då!

Mina kompisar blev även flintisar, jag är inte så bra med hår..


Kommentarer
Postat av: Tina

haha, coola krukor! vad har du hittat dom?

2009-11-23 @ 21:22:36
URL: http://tinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra jobbat sanna!

Min mamma har julstädning på hjärnan, så hon tvingade mig att städa kontoret i går och då menar jag STÄDA. Fan va duktig jag kände mig igår;)

2009-11-24 @ 10:11:13
Postat av: SANNA

nej va söta! :D

2009-11-24 @ 22:53:09
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0