Fruktvin?

hihi, jag hittade en sprittidning. Eller rättare sagt mamma tog fram den, och jag snodde den från henne. Nu vet jag vad jag vill ha nästa utgång! Johanna du minns det där fruktvinet (eller frågan är väl om du minns.. haha) Ja men fy vad gott det var, och jäääävlar what a craaaaazzyyy niight! :D Dessutom kom jag fram till att fruktvin var väldans billigt. Smultron, svartavinbär.. hm hjotron? Smultron blir först ut tror jag! :) Någon som kan säga om det är gott eller inte?

hahahaha, när jag läser texten märkar jag hur vuxet det låter. Hallå ungdomar dricker cider, öl eller ren sprit. Inte något fucking fruktvin. Ska jag ens veta vad det är?

Som vanligt är jag grym på att ta normala bilder...host!


Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Jag älskar psykologisk thriller, tycker den var rätt bra :)

2009-11-28 @ 00:40:01
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Tiam!

Jo Tjejen du börjar med att använda kajal längst uppe vid ögonfransarna så att du blir varm i kläderna! Eftersom Då vet du hur formen på dina ögon är samtidigt som dina händer kommer vänja sig! Precis som du lär dig att läsa matte så börjar man alltid från Grunden!:)

2009-11-28 @ 14:43:37
URL: http://tiam.bloggerska.se
Postat av: anonym ;)

haha jodå jag minns det mesta iaf ;) haha bästa någonsin! :D

2009-11-28 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0