barn, nu?!

Varför drömmer man så konstiga saker, igår drömde jag att Emma hade fått ett barn. Inatt så var det visst jag själv som blivit mamma. Jag fick aldrig se våra barn men alla sa att mitt barn var knubbigt. Men jag fick aldrig se honom. Japp, det var tydligen en liten kille!

Vad betyder det när man drömmer om barn? Kanske betyder det att jag längtar efter ett barn? Fast det gör jag inte, inte än. Visste jag vill ha barn i min framtid, men inte nu. Jag vill ha friheten att göra som jag vill. Dessutom vill jag adoptera mina barn. Eller helst, om jag blir gravid tänker jag inte göra abort för att jag måste adoptera. Men jag vill, och jag ska!

Vad seriöst det blev. haha


Mina barnskor passade in, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0