14:50

Hej igen.. Min nacke dödar mig, jag kom på i fredags att jag ville headbanga.. Gör inte det! Kan berätta lite om helgen.

Fredagen så var det party i Varberg som gällde, och som alltid har man skitroligt där. Det är något magiskt med Varberg. Med mina vänner med! Det var rockkväll vilket leder till min onda nacke. Det var kul med lite omväxling. Det roligaste måste nästan ha varit när Moa och jag lurade en spansk man att vi hette Norvard och Norvin. Haha, han gick verkligen på det.

Spanska mannen - That's stranges names!
Moa och jag - Yeaah, it's swedish! haha


Lördagen började med att min bror rycker upp min dörr och Johanna och jag vaknar av chock. Hon åker hem vid halv två. Senare på kvällen åker jag till Qendrim. Spenderade hela kvällen/natten där. Äntligen fick jag sett Saw V, fast de första filmerna är bättre. Men det var nice. Jag kan hitta i Borås, haha.

Orkar inte skriva mer, mycket blahatext.


Ensam med nackont gör en ledsen.. hm eller ngt..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0