stöööörd

Nyår närmar sig och vi kommer inte ett dugg längre med våra planer. Jag hade velat avsluta år 2009 på Oscars i Varberg. Men sug bajs det är inte öppet. Jag ska göra inbrott.. Så att jag och mina kompisar kan vara där, hahaha!

Jag har funderat på en grej. Hur kan allt vara så perfekt på film. HAHAHA, nej det var inte min fundering. Men jag tappade min, återkommer väl när den dykt upp igen. Jo nu kom jag på det. Alla människor har en speciell lukt. Vissas är mer tydligare än andras. Undra hur det kan vara så. Jag orkar inte skriva mer utförligt.. Men undra varför det är så..

Alltså ja.. Fråga inte ens, för jag har ingen aning om vad jag ska svara. Jag är störd är nog det bästa svaret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0