Comeback nummero?

Hej och hå! 
 
Jag vet inte riktigt, men tänkt ett tag att jag ska börja skriva igen. Varför inte just nu när jag inte kan sova och har en tenta klockan nio imorgon? Vi kör på och ser vad som händer. Lovade ju faktiskt att börja skriva mer och flitigare när min nya dator dykt upp.. hahah!
 
Så vad har hänt under hela fem månader? 
  • Sommaren blev till höst.
  • Var funktionär på Pedals nollning, som ni fick ta liiite lite del av!
  • En ny härlig termin av både skola och nationsliv drog igång på allvar, denna gången medlem i två styrelser. Norrlands och Nationskollegiet!
  • Gjorde mitt första besök i Tyskland med syfte att köpa sprit.. (viktigt?!)
  • Började gå bredvid Bella och Haara under pubkvällar på Sivans.
  • Det hann bli jul och den spendaredes i Skene
  • (Får inte glömma att här imellan hann jag umgås en hel del med folk i min närhet.)
Nu sitter jag här. Återigen börjar strax en ny termin med skola och nationsliv, men denna gången med ett ännu större uppdrag. Här med kan jag titulera mig som Norrlands representant i Sivans. Sivans är en av studentpubarna på campus och det känns både lite skrämmande och otroligt roligt. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0