Helgen

Nu var det några dagar sedan som jag skrev, eller ja en helg har sprungit förbi! Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte haft tid att blogga. Hela fredagen spenderades på Sivans, från 11-23 ungefär. Tog emot leverans, handla till After School (AS) och hålla i AS! Vi gjorde en jättegod kycklingfilé i mangotäcke! Flera av gästerna kom och tog mer mat! 

Lördagen började med att det var brunch, även här Norrlands som jobbade. Efter brunchen gick jag hem två timmar för att vila och samla energi. Norrlands hade Superhero sittning och Robin och jag var ansvariga. Rätt kul att för en gångs skull kolla på och inte vara den som är packad och spexar. Efteråt gick jag till postis för att hänga med alla superhjältar och skurkar för den delen! Bra kväll :)

Söndagen gick åt till att ligga i sängen den största delen av dagen. Sen gick jag hem till Moa där det grillades, men det projektet lades snabbt ner då grillen inte funkade. Köttet fick hoppa ner i stekpannan och middagen blev supergod. Frida och Martin var också med, senare begav de sig därifrån och jag och Moa intog soffläge :)


Joels outfit är helt fantastisk, en ond cigg. Han gick runt och frågade "Hey kids, wanna smoke?" Kärleksparet Bella och Fredrik var så söta i sina matchande outfits! Fanns många som var påhittiga och som hade lyckats riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0