back on track

Campus kryllar av små förvirrade nollor. Idag fick jag förklara vägen till en liten söt tandalös herre, förstår inte varför jag så ofta blir frågad om vägen. Mitt lokalsinne är väl inte det bästa, men bubblan kan jag åtminstone! Idag hade vi även terminens första Norrlandsmöte, känns skönt att vara tillbaka! Imorn börjar funkislivet och det blir fest en hel vecka! ´Ska bli roligt at se när alla nya gör bort sig, nostalgisk man blir till sin egna nollning! Kommer bli A W E S O M E

Gårdagens Sanna innan boundingen med alla i Pedal som är med och hjälper till under nollningen! Spelade beachfotboll och lyckades göra ett fantastiskt mål för att skryta lite! Sa ju ändå i förra inlägget att det är här jag får vara egoistisk och lyfta mig själv! Moooohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0