thrreee iis a maaaagic nuumberrr!

Nu ska Jonna och jag göra något konstigt. Eller inte så, men ändå. Vi ska på hockey... Jag som brukar hoppa min brors matcher för att det är kallt och man ser ju ändå inte om spelarna är snygga eller inte. Iofs är dehär spelarna äldre och kanske roligare! YEAH heja Växjö Lakers! De spelar mot Leksand för er som är intresserade!
funderar lite på vad som fick oss på dessa tankar. Dessutom luktar killarna obeskrivligt mycket svett så ska ändå inte ha någon hockeygrabb! hahahaha, inga tänder har de heller! OMG kanske bara ska njuta av sporten? hahaha Går det..? :D

Kommentarer
Postat av: Moster

Hörde att du ska till London ta´t lugnt?!

2011-01-26 @ 21:01:11
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Texten i min rubrik kommer ifrån The Script's låt Breakeven som är fantastiskt bra. Den finns på Spotify. Förövrigt är den gruppen ett stort musiktips från mig! :)

2011-01-26 @ 21:48:08
URL: http://www.detvarmindag.se
Postat av: Jonna

Sannna, du har så feeeel :) de såg du väl ikväll ;)

2011-01-26 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0