låtsas som att det regnar

Ibland har man tur som får sms på morgonen, annars hade jag missat dagens sem! Tänk om förkortningen sem kunde stått för semester.. Det hade varit något, jag längtar till våren, inte minst till solen! Sköna underbara sol, du är så fin, vart är du? Igår kunde jag inte somna, då blev det såhär, hahahaa  ---->
Snart kommer Daniela hit, niiice och jag har en lång ledig helg nu, så lite semester är det ju ändå! En mini weekend behöver jag med, fatta Jonnaaa! Vi måste.. hihiihooh :)
Måste säga att Felix blev riktigt snygg i sin nya frisyr, synd att den inte är permanent.. Borde köpa en liten peruk till honom, de niii! Hur många katter har det? Han kan få bli den första! OHYES jag är barnslig :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

måste? de är klart vi måste!!!!! Nu kör vi!



hahaha va fin Felix blev!

2011-01-19 @ 22:33:44
Postat av: pinnen

hahaha världens bästa gosedjurskatt förtjänar en peruk, Köp Kvinna köp haha <3

2011-01-20 @ 00:45:00
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0