fool me twice

Fredag 11/2

Vi går upp tidigt för att ta t-bannan till Barker street, där liggar Madame Tussauds! Bilderna har Jonna så det blir inga nu. Bästa måste ha varit skräckvandringen! Vi gick sist, och jaaaa.. De som jobbade där hade nog roligt åt oss! För jävlar vad rädda vi blev., men nu efteråt, riktigt roligt! Skrattar inombords när jag tänker på det :) Efter Madame så åkte vi till Oxford Street, ingen vidare shopping där. Hittade en skjorta and that's it! Senare blev det rundvandring, ohhman, våra fötter! men så mycket vi fick se!
Piccadilly Circus
China Town
Lejon vid Trafalgas Square.. hahahaha, det var inte helt lätt att komma upp till Lejonet, men vi lyckades och jag antar att flera kollade på oss och skrattade. Men nu ska vi vara tysta om det!

Lördag 12/2
Vi åkte till Hammersmith och hittade Primark, and we where in Heeaaven! Bättre än Ullared, nej ännu bättre! Snygga kläder som var skitbilliga. Vi blev rätt fattiga där, sen när vi skulle åka hem gick vi in i en sportbutik, dags att köpa Converse. hehhhe, jag råkar ha 35 i storlek på de skorna, och det var visst barnstorlek. Billigtbilligt! :)

Efter shoppingen blev det att åka London Eye, hur fint som helst på kvällen! :)



Söndag 13/2

Vi åkte till Camden Market för att kolla utbudet, inte så jättekul, var som vilken marknad som helst! Senare på kvällen blev det Engelskmiddag hos Owen och Frida, perfekt avslut på Londonresan! :) tack alla vänliga själar i England som lät oss bo där, hjälpte oss och allt annat! Ska även tilläga att Jonna och jag skulle kunna bo där nu, vi kan hela deras Tunnelbannor utan problem! hahaha, orkar inte lägga ut bilder på det jag shoppat nu.. En annan gång Frida, haha vill ju inte att du ska sluta prata med mig ;) Tack för en underbar resa Jonna! pussochkram från en liten sjukling! höhö



Kommentarer
Postat av: Frida

Mwahahah, näää du vill väl inte att jag ska sluta titta in här? :P



Jag har redan ätit en hel choklad förresten! Haha.. men den var ju såååååå god! Tur att jag kommer till Sverige snart då ju :P

2011-02-15 @ 20:23:14
URL: http://fridauu.blogg.se/
Postat av: jonna

TACK själv fröken löken :) london london london! Dessa lejon, jag dör lite smått. Kommer aldrig glömma synen när du ligger där och stretar med benen i vädret, haha! :D

2011-02-15 @ 21:30:50
Postat av: Ida

Har aldrig varit så rädd FÖR MIN KOMPIS som på den sär skräckavdelninge alltså. Hon skrek så jag trodde gon skulle dö!

2011-02-17 @ 17:28:37
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0