besviken

Ibland undrar jag hur folk tänker. Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men en sak som är säker är att jag är besviken. Kanske är fel att skriva det här. Men de skiter jag i, för jag behöver det. Besviken var alltså ordet. På en del av mina vänner. Förstå mig inte fel, jag älskar mina vänner.

Det jag inte kan förstår mig på är, att när man vet en sak, kan man inte förmedla den direkt? Kan ta ett litet exempel: Inflyttningsfest, YÄÄJ. Jag meddelade alla för en månad sen för att man skulle kunna planera. Och visst jag förstår att man inte kan veta allt som händer och hur schemat ser ut så långt fram. Men om man vet att man tex har mycket plugg så kan man väl se till att de är gjort så man kan få en frihelg? Och nej, det är inte att jag är viktigare än plugget. Så menar jag verkligen inte. Jag förstår om man måste plugga, de är ens framtid!..

Men sen att JAG ska behöva skicka ut sms och fråga till de jag är osäkra på? VARFÖR SKRIVER MAN INTE MED EN GÅNG NÄR MAN VET ATT MAN INTE KAN? Det är de som gör mig mest besviken. Men yeah, tydligen är man väl inte ens värd att veta de.

Ska tillägga att detta inte är första gången något sånt här händer.

Kanske är jag en aning patetisk och gör detta till en stor grej. Kanske är jag inte det och vill bara få ut hur jag känner. Kanske skrev jag detta för att folk ska fundera. Ha en fin natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0