finalborg

Nu så, era nyfikna apor ska jag berätta! hahaha

På fredagen var det förferra hos Per, sen for vi till Varberg och hade en lyckad kväll på sociten! Bästa måste ha varit när jag bonkade på fönstret för att Sebastian och Johan skulle vakna så vi kom in.. hahahahaha ni skulle sett hur däckade de var! ^^

På lördagen blev det en chill dag. Sen var det dax för party igen, började kvällen inne på oscars. Daniela, Jessica och jag dansade helt ensamma i början. Riktigt roligt var det, fjantade oss, eller aa mest jag hahaha. Vi pendlade lite mellan oscars och cheers and beers, men gud vilken rolig kväll! :D

För att sammanfatta denna helgen lite kort: kortspel, fest, toalettpapper, dans, varberg!

Tog inga bilder i helgen, så får duga med en på mig dagen till ära.. haha

Kommentarer
Postat av: Jessica

skulle vilja tillägga vattenfallet... Haha och grymt kul hade vi, skrattar så fort jag tänker på helgen...

2010-05-03 @ 12:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0