goddag onsdag.

Jenny sov här inatt. Vi gjorde inte så mycket igår. Mer än att vi chillade och kollade på Let's Kill Bobby Z. En ganska bra film fast lite konstig. Men jag tycker ändå att den var sevärd. Paul Walker var ju med, så det gjorde bara filmen bättre :D

Jo just det. Jag klippte lugg med. Kan visa senare. Nu är mitt hår flötigt och äckligt. haha, bäst att duscha först! :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska kanske träffa Veronica. Eller så kan jag ringa frida. Vi började bygga med lego igår. Jasmina hällde ut allt på golvet.. haha. Men när frida och jag var små byggde vi alltid en hel stad. Sen kom det en katastrof till staden som gjorde att alla fick fly! Men det roliga är ändå att bygga upp staden.


Paul in action. haha

Kommentarer
Postat av: jenny ffs :D

GRRR ;) han r snygg som få :O

2009-11-04 @ 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0