jag får paniii ii i iik

Godmorgon alla stjärnor. Jag har varit vaken ett bra tag. Klockan sju fick jag pallra mig upp ur sängen. Fräsha till mig, sen kom frida och det var dax för att köra mot flygplatsen. Säves flygplats.. och jag ska hitta ut det gick ju sådär. Jag satt vid ett rödljus och tänkte, fan jag borde ha svängt höger där. Alltså jag vet inte vart jag ska. Detta är inte rätt. SHIT jag kommer inte hitta ut... Men Sanna nu får du ge dig, lugna ner dig detta kommer gå fint. Du hittar bara andas och kör försiktigt. Haha, och det visade sig att jag var rätt för på nästa skylt stod det Jönköping, vilken lättnad :D

Mitt hår växer med räser fart, inte alls längesen jag klippte lugg. :)


Kommentarer
Postat av: KAROOFOTO -

fin blogg ! :)

vad händer idag då?

2009-12-27 @ 15:12:14
URL: http://karoofoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0