vaaagel!

Jag tror jag fått en vagel i ögat.. Vilket sjukt fult ord, vagel vagel.. vagelvagelvagelvagel, säg det många gånger! hahaha Jag har en vagel i ögat, min humor är på topp :D

Euuuw, googlade lite på vagel i ögat.. Den infekterade körteln brister ofta av sig själv och varet kommer ut tillsammans med lite blod. Du behöver bara tvätta rent. Varma kompresser kan lindra. Jag vill inte ha en vagel i ögat! Nu vet jag inte hur många gånger jag använt ordet vagel i samma blogginlägg. Antagligen alldeles för mycket!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Åååååh Sanna dina blogginlägg är ju rena poesin!

2010-04-07 @ 22:12:38
Postat av: pinnnen

hahaha sanna sånt här bör man inte skriva om man vill ha många läsare, :D haha eller så kanske man borde det, finns så mycket konstigt folk ute i sverige, de finns säkert sånna som älskar vaglar, haha, Får vi följa utvecklingen med din vagel nu då? haha puss

2010-04-08 @ 09:12:29
URL: http://clarizapinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0